Problem ze steorwnikiem

uho uho w xhost.one.pl
Pon, 27 Paź 2003, 15:00:55 CET

Cytowanie Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:

> Masz Ra/Ra+ czy Nesta? W szczególności chodzi mi o to, czy użyłeś wersji
> sterownika kompilowanej gcc 3.x czy 2.9x?

PLD RA 1.1 - gcc2.9.x i jajo SuSE 8.2, wtedy sterownik sie nazywal
rtl8180_24x_suse82.zip

PLD DC - gcc 3.x, czyste 2.4.20, rtl8180_linuxdrv_v12_rh80.zip albo
rh90-8180(120).zip,
http://www.intellinet-network.com/driver/520614_rtl8180l_redhat.zip

ten ostani to jakas najstarsza wersja, niby net dzialal ale duzo bledow lapal
syslog

> Kurcze... No nic. Może spróbuję SuSe'owego jajka. Te z naszego CVS-u dużo
> bardziej mi pasują. Modułowość i takie tam... No nic, zobaczę.

takie samo jajo jest suse, tylko moze wiecej jest poprawek itp.
mozesz sciagnac albo gotowe skompilowane tak jak w pld, albo kernel-sources i
sam sobie skompilowac, do tego jeszcze trzeba sie bawic z iptablesem, bo te z
pldowego nie bedzie wtedy dzialac z jajem suse

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer