DWL-520+-isntalka na PLD ?

Pawel Koska poul w pf.pl
Pon, 27 Paź 2003, 20:45:46 CET

Witaj Marchi,

W Twoim liście datowanym 27 października 2003 (16:50:01) można przeczytać:

> Witam , pytanie proste czy ktos z Was zainstalowal karte sieciowa
> DWL-520+ na PLD , a jezeli tak to jak to zrobil i czy odpalil siec
> radiowa , wyszukiwalem na gogle ale nic konkretnego tam nie ma a musze
> przyznac ze z angielskiego jestem cienki . Z gory dzieki za wszelkiego
> rodzaju sugestie ,  uzywam kernela 2.4.19

Hmm....
Nie wiem czy powinienem tak odpowiadac jak odpowiem, ale widze, ze
nikt nie odpowiada... wiec:

Zajrzyj na:
http://www.mandrake.pl/viewtopic.php?p=1340#1340

Wiem wiem, jest to strona z Mandrake (ech te stare przyzwyczajenia)
Jest tam opis jak to "cos" zainstalowac.

Tylko od razu chce zwrocic uwage, ze autor nigdy tego nie
przetestowal, poniewaz nie ma takiego urzadzonka.
Ale jako ze uzytkownicy MDK nie potrafia korzystac z google, wiec on z
tego dobrodziejstwa skorzystal i napisal jak to zrobic.

Ps. Nie wiem dokladnie, nie pamietam, ale chyba z czyms trzeba bylo
kompilowac jadro (Oczywiscie w MDK jest to wkompilowane), ale sa
podane linki do stron skad autor korzystal, wiec mozna zajrzec i
sprawdzic o co dokladnie chodzilo.

Mam nadzieje ze to Ci pomoze, daj znac co z tego wyszlo.

Ps. Zwroc uwage ze autor nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za szkody
wyrzadzone korzystaniem z teog opisu, robisz to na wlasna
odpowiedzialnosc ;-)

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl