pam_tally logi

Jacek Wojaczyński kocurek w zuzel.org
Pon, 27 Paź 2003, 21:17:09 CET

W logach widzę takie oto, wkurzające, wpisy:

Oct 27 20:56:39 kocurek pam_tally[413]: Tally overflowed for user xxx

Gdzie "xxx" to nazwa użytkownika, który często (co 5 minut) ściąga
pocztę. I teraz pytanie: o co chodzi? Jak pozbyć się tych wpisów
w logach. Co jest nie tak? Szczerze mówiąc to googlałem, ale nic nie
znalazłem. Pytałem też na pl.comp.os.linux.sieci i też zero odzewu...

Może tutaj ktoś wie o co chodzi z tym całym pam_tally ?

Jądro 2.2, pam-0.77.3, solid-pop3d-0.16d
--
kocurek
:wq