Problem ze steorwnikiem

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 27 Paź 2003, 21:36:25 CET

Dnia poniedziałek 27 październik 2003 15:31, uho napisał:

> i jeszcze jedno, instalujac gotowe jajo suse z rpma, mialem problemy z
> initrd, domyslnie w tym jaju jest w kompilowany ext2 i chyba ext3 reszta
> jest w modulach, dlatego lepiej instalowac kernel-sources i kompilowac
> samemu, w zrodlach sa gotowe konfigi dla roznych architektor, takze
> wywalasz to co ci nie potrzebne i jazda.

Zainstalowałem kernel-source, przekonfigurowałem (bo się nie chciało
kompilować, musiał powycinać trochę rzeczy). Niestety, nie udało mi się
odpalić sieciówki. Objaw dokładnie ten cam - oops przy ładowaniu modułu.
Poddałem się, poczekam na nowsze moduły. Może wtedy się uda. Albo znajdę do
tej pory kupca. Pod Win2000 działa bez pudła.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498