OT: TV + lirc + kernel-2.6

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 28 Paź 2003, 00:04:14 CET

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:
> W takiej kolejności jak w temacie.
> Poszukuję chętnych do wypróbowania nowego sposobu obsługi pilotów w
> jądrach 2.6 (może i tej mojej strony nikt nie czyta, ale skoro ją mam,
> to wypada uaktualnić).
> Podstawowy warunek, to posiadanie karty na bt878 lub saa7134.
> Kernel dla athlona jest na moim serwerze, jest tam równieź paczka lirca
> z cvs, który obsługuje /dev/input/eventX.
> Jajko skompilowałem ze sporą dawką sterowników - m.in. nvidia i sporo
> ide - jest też trochę scsi i oczywiście sterowniki obrazu.
> [...]
  ftp://62.111.223.232/pub/linux/pld/kernel-2.6.0-test7-bk9.athlon
i tutaj:
http://www.v4l.prv.pl/pliki/ - jeśli łatwiej
- widziałem, że już ktoś zaglądał i chyba zrezygnował.
Z tego adresu powinno szybciej iść.
Pozdrawiam

P.S. Jutro postaram się dorzucić dokładny opis, jak to powinno działać.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org