OT: TV + lirc + kernel-2.6

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 28 Paź 2003, 00:36:58 CET

KURCZĘ KURCZĘ KURCZĘ (skleroza?).
config był od mojego standardowego jaja
Teraz jest właściwy - tam naprawdę jest obsługa kilku chipsetów ide i
scsi, różnych dri i paru jeszcze urządzeń, których sam nie używam.
Nvidii w config nie ma, ale jest w paczce.
http://strony.ac-net.pl/wieslaw/pliki/config-kernel-2.6.0-test7-bk9 -
poprawione na bydwu serwerach
ftp://62.111.223.232/pub/linux/pld/kernel-2.6.0-test7-bk9.athlon
http://www.v4l.prv.pl/pliki/ - jeśli łatwiej

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org