[Ac] Ludzie którzy by potestowali ( Było [OT] lista spec)

Wto, 28 Paź 2003, 19:51:31 CET

On Tuesday 28 October 2003 14:40, Tomasz Witek wrote:

> To powiedz czego Ci tam brakuje to bede sie starał w pierwszej
> kolejnosc, a tak naprawde brak jest ludzi ktorzy by to testowali.

Brak ludzi bo nie za bardzo jest co testować, jako testowanie Ac zacznie się
od testowania pod komputerem osobistym.

Ja bym chętnie potestował gdybym miał przynajmniej KDE (obojęte czy
segfaultujące 3.2 czy źle podzielone 3.1.4 - to co idzie do Ra) - puścisz ;)
?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright