DWL-520+-isntalka na PLD ?

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 28 Paź 2003, 19:58:34 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 28 of
October 2003 17:05, Łukasz Maśko typed:

> Uuuu... Używasz sterownika od Realteka? Bo ja mam sieciówkę WiFi na
> PCMCIA do laptopa z takim układem, Cardbus'ową, marki Linksys, więc
> widzianą w systemie jako PCI. I za żadne skarby nie jestem w stanie jej
> odpalić.

Podstawa to odpowiednie przygotowanie modułu kernela. Widziałem, że w sieci
krąży kilka różnych jego wersji. Ja miałem jakąś 'RedHat' i 'SuSE'. Ta
druga zablokowała mi zupełnie sieć, że musiałem zrobić reboot. Z kolei ta
pierwsza (jak później się okazało, będąca również na płytce dołączonej do
karty) wymagała tylko zmian w Makefile-u odpowiednich dla mojego kernela
$ make
$ sudo cp rtl8180_24x /lib/modules/2.4.21/kernel/drivers/net/ && \
  modprobe rtl8180_24x
Na koniec tylko lekturka readme i przeglądnięcie dołączonych skryptów wlanup
i wlandown.

W tym tygodniu sprawdze to jeszcze w zastosowaniu codziennym, jak tylko będę
miał antene zewnętrzną.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery