[Ac] Ludzie którzy by potestowali ( Było [OT] lista spec)

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Wto, 28 Paź 2003, 21:27:05 CET

Dnia wtorek 28 październik 2003 20:49, Tomasz Witek napisał:
> Problem jest taki, ze ja nie znam KDe i nigdy nie uzywalem.
> Do tego nie wiem jakie sa ustalenia jesli chodzi o KDE.
> Dopytam sie i bede puszczal po kolei. Pare dni i cos bedzie. W tej
> chwili jest gnome 2.4 dzialajace, sam uzywam.
>
> TiweK

Sam bym chętnie przesiadł się na ac, ale gnome nie dam rady nawet zapuścić.
Zainstalowałem wszystkie pakiety z gnome w nazwie, ale brakuje mi
gnome-session czy coś takiego. Nawet gnome-base, czy gnome-core nie znalazłem
... Wydaje mi się, że brakuje czegoś co by łączyło te wszystkie pakiety ...
To takie moje widzi-misię. Sam na gnome się nie znam, bo używam kde, ale i
gnome bym potestował gdybym był je w stanie zainstalować ...

Pozdrawiam
Tomasz Porowski