[Ac] Ludzie którzy by potestowali ( Było [OT] lista spec)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 28 Paź 2003, 21:54:22 CET

W liście z wto, 28-10-2003, godz. 21:27, Tomasz P. pisze:

> Sam bym chętnie przesiadł się na ac, ale gnome nie dam rady nawet zapuścić.
> Zainstalowałem wszystkie pakiety z gnome w nazwie, ale brakuje mi
> gnome-session czy coś takiego. Nawet gnome-base, czy gnome-core nie znalazłem
> ... Wydaje mi się, że brakuje czegoś co by łączyło te wszystkie pakiety ...
> To takie moje widzi-misię. Sam na gnome się nie znam, bo używam kde, ale i
> gnome bym potestował gdybym był je w stanie zainstalować ...

Moze czegos nie ma na ftp ? Ja nie wiem ?
Jakby co to prosze o info.

To jest to co ja mam u siebie zainstalowane z gnome w nazwie, cos
przeoczylem i nie ma ftp ?

[tiwek w octopus tiwek]$ rpm -qa | grep gnome
gnome-doc-tools-1.0-5
gnome-common-2.3.0-0.20030710.1
libgnome-devel-2.4.0-1
libgnomecanvas-devel-2.4.0-2
libgnomeui-devel-2.4.0.1-1
libgnomeprint-devel-2.4.0-1
libgsf-gnome-1.8.2-1
libglade-gnome-0.17-16
gnome-mime-data-devel-2.4.0-2
libgnome-2.4.0-1
libgnomecanvas-2.4.0-2
libgnomeui-2.4.0.1-1
libgnomeprintui-2.4.0-1
gnome-vfs2-2.4.1-1
gnome-games-2.4.1-1
xscreensaver-gnome2-4.13-2
gvim-gnome-6.2.071-1
gnome-spell-1.0.5-1
gnome-mime-data-2.4.0-2
gnome-desktop-2.4.0-1
gnome-icon-theme-1.0.9-1
gnome-applets-2.4.1-1
libgnomeprintui-devel-2.4.0-1
gnome-pilot-2.0.10-2
gnome-vfs2-devel-2.4.1-1
gnome-panel-2.4.1-1
gnome-libs-1.4.2-8
gnome-desktop-devel-2.4.0-1
gnome-session-2.4.0-4
gnome-themes-2.4.0-2
libgnomeprint-2.4.0-1
gnome-pilot-devel-2.0.10-2
libgnomedb-1.0.1-1
gnome-panel-devel-2.4.1-1

Jakby co to pisac, pisac.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>