DWL-520+-isntalka na PLD ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 28 Paź 2003, 23:17:33 CET

Michal Chruszcz napisał(a):
[...]
> Podstawa to odpowiednie przygotowanie modułu kernela. Widziałem, że w
> sieci  krąży kilka różnych jego wersji. Ja miałem jakąś 'RedHat' i 'SuSE'.
> Ta  druga zablokowała mi zupełnie sieć, że musiałem zrobić reboot. Z kolei
> ta  pierwsza (jak później się okazało, będąca również na płytce dołączonej
> do  karty) wymagała tylko zmian w Makefile-u odpowiednich dla mojego
> kernela $ make
> $ sudo cp rtl8180_24x /lib/modules/2.4.21/kernel/drivers/net/ && \
>   modprobe rtl8180_24x
Ja próbowałem wszystkich chyba dostępnych wersji sterowników dostępnych ze
strony Realteka. Za każdym razem kończyło się to oopsem przy ładowaniu
modułu do jądra. Próbowałem zarówno na kernelu 2.4.19 od Cięciwy, na
2.4.22-1.4 z CVS-u, jak i na 2.4.20 z SuSE. Za każdym razem efekt dokładnie
ten sam. Rozłożyłem bezradnie ręce. Póki co, jak mi jest potrzebna to z
konieczności odpalam W2k (jak w tej chwili). Jeśli nie wyjdą nowe stery,
działające, to pewnie ją sprzedam i już.

> Na koniec tylko lekturka readme i przeglądnięcie dołączonych skryptów
> wlanup  i wlandown.
:-( Do tego nawet nie doszedłem.

> W tym tygodniu sprawdze to jeszcze w zastosowaniu codziennym, jak tylko
> będę  miał antene zewnętrzną.
Napisz, proszę, jakiego kernela używasz i jego plik .config, jeśli
kompilowałeś sam i ciągle go masz. Jeśli możesz, podeślij mi na priva
sterowniki, których użyłeś. Łatwo się nie poddaję, będę walczył dalej.

Możliwe, że wszystkiemu jest winny fakt, że to jest cardbus na PCMCIA, a nie
na oryginalnym PCI-u.

--
Łukasz Maśko                                 ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                    GG:                2441498