kernel 2.6.x - myszka, fbset

Śro, 29 Paź 2003, 00:47:20 CET

On Tuesday 28 of October 2003 09:56, Maciej Świniarski wrote:
> Myszka to ligitech na USB z przejscowka na PS2,
Moja to Logitech BJ-69 (usb+przejściówka) - używam jej bezpośrednio na USB.

> zaladowanie modolow
> ohci-hcd lub uhco-hcd usbmouse usbcore hid i pewnie cos tam jeszcze
> jakby wogole nie dzialalo - wkladanie i wykladanie myshki do usb nic w
> logach nie pokazuje.
Zainstaluj pakiet hotplug - wtedy samo podłączenie myszki powinno załadować
niezbędne moduły.

Dopisałem sobie psmouse do /etc/modules ale z tego co pamiętam to po to by mi
synaptics działał jak należy, a nie myszka logitecha.

> Uzywam 2.6.x cieciwy z -r LINUX_2_6 sprzed kilku dni
kernel-2.6.0-0.test9.cset20031027_2205.2

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux