[Ac] Ludzie którzy by potestowali (By?o [OT] lista spec)

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 29 Paź 2003, 02:42:02 CET

Użytkownik Arkadiusz Chomicki napisał:

> [...]
Takie drobiazgi też:
gdm ma w gdm.conf ustawione FirstVT=7 - klawiatura przez to czasemmm
siada, po zmianie na 9 jest ok.
Cały czas gdm-autologin woła o pam_stack.so - tylko w rh.
No i jeszcze przydałyby się w pakiecie gdm desktopy do /etc/X11R6/dm -
trzega ręcznie robić.
W kde w rogu mam szry prostokącik (wygląda jak szurnięty "tray icon",
ale nie udało mi się ustalić jakiej aplikacji).
Aviplay darł mi się, że avilib jest z innej kompilacji.
Tyle pamiętam w tej chwili.

Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org
www.v4l.prv.pl (video4linux - podstawy)