Kernel 2.4.22-1.4, jeden procesor i ciekawostka.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 30 Paź 2003, 23:10:25 CET

Dnia czwartek 30 październik 2003 23:06, Ryszard Mielcarek napisał:

> Dokladnie to.
> HT.

Do tej pory byłem przeświadczony o tym, że aby wykorzystać HT trzeba użyć
kernela wieloprocesorowego. Nawet sobie taki skompilowałem, ale cat
/proc/cpuinfo wypisywało mi info o jednym procku, a /proc/acpi/processor/
zawierał wpis dla tylko jednego procesora (CPU0, na jednoprocesorowym jest
jeszcze CPU1).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498