[Ac] Ludzie którzy by potestowali (Było [OT] lista spec)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 29 Paź 2003, 09:09:03 CET

W liście z wto, 28-10-2003, godz. 23:52, Radoslaw Zielinski pisze:
> Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> [28-10-2003 20:49]:
> [...]
>
> Tak z brzegu, z rzeczy, o których pamiętam, że używam brakuje: xpdf
> gnome-session gkrellm{,-weather,-xmms,-volume} root-tail numlockx gg2
> gringotts gnuplot elinks tin traceroute iputils lftp.

O i to jest ok.
z tego co wiem to gg2 nie bedzie jak krzak i kompania, albo ktokolwiek
inny nie poprawi gg2 zeby dzialalo z nowym libgadu.

reszte postaram sie puszczac po kolei.

Jak chcesz gg2 to moge podeslac, bo mam ale na ftp sie nie pojawi.

> Skoro już puszczasz... ;-)
>
> Aha, przydałoby się jeszcze gnomemeeting, ale openh323 nie buduje się
> ze speex z HEAD (trzeba brać 1.0.2 z -r1.8).

To sprawdze i tez sie pojawi.

Od wczoraj widac katalogi ready w Ac wiec tam tez sie pojawiaja nowe
rzeczy. Poza tym: wazny update to gtk+2 z ready tylko nei am go jeszcze
w indexach poldka.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>