Problem z dyskiem ! Czy jest OK ?

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 29 Paź 2003, 10:44:21 CET

Dnia śro 29. października 2003 09:52, Paweł Synowiec napisał:
> Witam !
>
> Mam problem z dyskiem, potrzebuje jakichś informacji. Otóż po paru h pracy,
OOps, objawy są niestety takie, jakby elektronika siadała.
Być może dysk się przegrzewa - miałem takie sytuacje, lecz objawy były inne.
Może sprubuj wyjąć dysk z obudowy i wtedy zobacz, dołóż wentylatorek obok
dysku. W ostateczności ... śmietnik.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej