Problem z dyskiem ! Czy jest OK ?

Paweł Synowiec pawcio-s w go2.pl
Śro, 29 Paź 2003, 12:42:41 CET

On Wed, 29 Oct 2003 10:44:21 +0100
Adam Jurkiewicz <a.jurkiewicz w herc.com.pl> wyprodukował:

> OOps, objawy są niestety takie, jakby elektronika siadała.
> Być może dysk się przegrzewa - miałem takie sytuacje, lecz objawy były
> inne. Może sprubuj wyjąć dysk z obudowy i wtedy zobacz, dołóż wentylatorek
> obok dysku. W ostateczności ... śmietnik.

Ten HDD jest od kumpla, u mnie działa non stop. Ale faktycznie, grzeje sie
niemiłosiernie.. czyli przyczyną mogłoby być przegrzewanie się, dzięki czemu
szlag trafiała tablica partycji.. Zrobiłem sfdiskiem nową tablice partycji
no i na razie widać że jest OK. Tylko zastanawia mnie ten błąd:

199 UDMA_CRC_Error_Count 0x000b 196 200 000 Pre-fail Always - 960

czy to jest w porządku ??

Dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam Paweł S.

--