Czy można używać kernel kompilowany gcc-3.x z dystrybucją kompilowaną gcc-2.95?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 29 Paź 2003, 14:32:59 CET

Jest sobie laptop z Ra 1.1, czyli kompilowane gcc-2.95. Prókuję walczyć z
sieciówką WiFi, PCMCIA, na chipie Realtek 8180 (było: Kłopoty ze
steorwnikiem). Moje wszelkie próbu użycia sterowników od producenta
prekompilowanych gcc-2.96 niestety nie powiodły się. Mam informcje
natomiast, że działają natomiast te prekompilowane gcc-3.x. Ale to oznacza,
że musiałbym sobie i kernel skompilować analogicznym kompilatorem.

I teraz mam pytanie: czy taka kombinacja, kernela skompilowanego gcc-3.x i
reszty pakietów kompilowanych 2.95 będzie działać stabilnie i bezpiecznie?
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498