Problem z dyskiem ! Czy jest OK ?

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Śro, 29 Paź 2003, 13:48:56 CET

Adam Jurkiewicz napisał(a):

> Zdecydowanie ołowiany, bo promieniowanie lodówek słyszałem, że wpływa na

Uff lodówkę mam zabudowaną, to pewnie jestem chroniony.

> zdeformowanie pola magnetycznego wokół głowicy napędu i może spowodować
> dziwne, niekontrolowane i losowe błędy I/O :-) zwłaszcza w systemach
> używających GUI. Wg moich znajomych z hack_cos_tam_... nie dzieje się to

A to łatwo wyjaśnić ustawienie _prawdziwego_ kosza w obecności dysku
ułatwia kasowanie danych. To działa także w legacy systems jak GEM dla
Atari ST.

> w przypadku permanentnego odpalania vi'a w tle przed init :-)

No... widać że m4st4h H4X0ry, nie to co włamywanie się z Łorda w
Ekstradycji. Tyle że pewnie aby przeszedł do rc.init należy zakrzyknąć
WYJDŹ QR... ! (w skrócie wq!).

Dobra spadam i nie zaśmiecam (w razie zaśmiecania wiadomo co należy
ustawić obok czego) listy.

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.