Czy można używać kernel kompilowany gcc-3.x z dystrybucją kompilowaną gcc-2.95?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 29 Paź 2003, 14:02:55 CET

Dnia śro 29. październik 2003 14:00, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Łukasz Maśko, wystukała:

> Na logikę będziesz do tego potrzebował gcc-3.xx, a tego w Ra nie ma?
> Chyba, że skompilujesz to na innej maszynie z tym gcc...
> Źle myślę?

Dobrze. Miałem nadzieję, że sobie po prostu zainstaluję gcc-3.x "obok"
posiadanego gcc-2.95. Na chroot-owane środowisko nie mam miejsca.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498