Czy można używać kernel kompilowany gcc-3.x z dystrybucją kompilowaną gcc-2.95?

Śro, 29 Paź 2003, 14:04:33 CET

On Wednesday 29 of October 2003 13:52, Łukasz Maśko wrote:

> Jak mam to rozumieć? Będę musiał dokompilować Alsę, pcmcia-cs, sterownik
> NVidii oraz rzeczony sterownik do Realteka.

Tak, o ile nie będzie dostarczonych oczywiście przekompilowanych pakietów
razem z owym kernelem.

Może warto rozpatrzyć isntalacje Ac równolegle do owego Ra, przebudowanie
pakietów , testy i jak będzie OK, wtedy przykrycie pakietów kernelowych w Ra
owymi z Ac ?
Nie byłoby prościej ?

--
Mateusz Korniak