Czy można używać kernel kompilowany gcc-3.x zdystrybucją kompilowaną gcc-2.95?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 29 Paź 2003, 15:21:05 CET

W liście z śro, 29-10-2003, godz. 14:50, Łukasz Maśko pisze:

> Dlaczego - ponieważ sterownik prekompilowany gcc3 podobno działa (jest
> dostrczany jak sterowniki nvidii w postaci prekompilowanej binarki z
> wrapperem). Skąd go będę miał - właśnie się zastanawiam. Miałem koncepcję,
> żeby zainstalować gcc3 "obok" posiadanego obecnie gcc2.95. Możliwe, że tak
> się nie da, wtedy polegnę i już.

Wez kernel z Ac, albo nesta i juz.

Zawsze jak bedziesz potrzebowal czego okolokernelowego, moezesz poprasic
kogos kto ma ac zeby przebudowal i juz. Albo jak jest to wydlubac z Ac.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>