Instalacja PLD 1.1 + AC

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 30 Paź 2003, 10:10:48 CET

Witam.

Chyba dzisiaj sie wreszcie zabiore za zabawe z PLD, w pracy udalo mi sie
zorganizowac super komputer 2x P100Mhz i 128RAM. Szkoda ze nie ma dyskow, no
ale zaraz sobie cos zorganizuje ;)

No ale mam pytnko.
Bede instalowal sobie wersje 1.1 z tych dyskietek startowych z jadrem 2.4
Sprawdze, czy na tym kompie bedzie dzialal Raiserfs (bo u mnie w domu jakos
nie dziala... )

Po instalacji, nie bede rebootowal kompa, tylko wejde do /chroot dorzuce do
poldka source do jadra 2.4.20 cieciwy i je uaktualnie.
Ale jak juz bede cos kombinowal przy instalacji, to moze bym sprobowal przejsc
na AC, moze sie uda jesli byscie mi powiedzieli co zrobic. Musial bym do
poldka dodac nowe zrodla, pewnie ...

source = AC    ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i586/PLD/RPMS/
source = AC-security ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/updates/security/i586/

Wiem, ze beda jakies problemy z rpm i czym jeszcze. Ale chcialbym sie jeszcze
upewnic i zapytac sie jak to dokladnie zrobic, co dawac z --force, co ma byc
z --nodeps itp.
Wiem, ze niby sa opisy w sieci, co i jak robic, ale ja wole sie upewnic.. ;)

Ps. A czy wogule warto przechodzic na te AC ??

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.