HTB raz jeszcze

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 30 Paź 2003, 10:34:11 CET

Witam,

Po wielu próbach i testach w końcu doszedłem go tego że... nic nie wiem :-/
Samba po prostu jest przy włączonym HTB NIEUŻYWALNA :(

W skrypcie do sieci lokalnej (eth0) mam tak:

/sbin/tc filter add dev eth0 protocol ip preference 1 parent 2:0 u32 match

i po kolei:

ip src IP_serwera match ip sport 137
ip src IP_serwera match ip sport 138
ip src IP_serwera match ip sport 139
ip src IP_serwera match ip dport 137
ip src IP_serwera match ip dport 138
ip src IP_serwera match ip dport 139
ip dst IP_serwera match ip sport 137
ip dst IP_serwera match ip sport 138
ip dst IP_serwera match ip sport 139
ip dst IP_serwera match ip dport 137
ip dst IP_serwera match ip dport 138
ip dst IP_serwera match ip dport 139

Jak widać - pełna desperacja... :(
Niestety g* to dało: smbclient pięknie pomyka, zaś windowsy przy
kopiowaniu na/z serwera po prostu działają TRAGICZNE :( Samba na
serwerze jest konieczna i przewala się przez nią sporo danych, więc po
prostu mam wybór: albo shaping internetu, albo działająca sieć lokalna.

Ktoś ma pomysł co może być nie tak? Co robią windowsy czego nie robi
smbclient? :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki