HTB raz jeszcze

uho uho w xhost.one.pl
Czw, 30 Paź 2003, 12:42:40 CET

Cytowanie Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl>:

> Przejrzałem... niestety wniosków brak :-/
>
> Problem jest w tym że nie wiem co te windowsy robią że wszystko szlag trafia
> :(
> Bo jak już wspomniałem - smbclient działa z pełną szybkością...

mi dziala, dlaczego tobie ma nie dzialac !!!!
moze masz odpalonego jakiegos snorta na interfejsie eth0 i twoja maszyna nie
wyrabia z dopasowywaniem regulek do ruchu,
raz tak mialem, bo bezmyslnie snorta skonfigurowalem, a pukalem sie w glowe, co
to moze byc ze tak mi zwalnia ruch po sambie ...

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer