HTB raz jeszcze

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 30 Paź 2003, 14:02:53 CET

On Thu, 30 Oct 2003, uho wrote:

> mi dziala, dlaczego tobie ma nie dzialac !!!!

Sam chciałbym wiedzieć... :(

> moze masz odpalonego jakiegos snorta na interfejsie eth0 i twoja maszyna nie
> wyrabia z dopasowywaniem regulek do ruchu,

Snorta nie mam, jedyne to zapuszczony iptraf i ipfm - ale te nic nie
kombinują więc to raczej nie to.
Poza tym - powtarzam: smbclient idealnie ściąga z serwera i wysyła nań dane
(2-3MB/s) zaś windowsy - tragedia... ledwo ciągną.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl