PLD 1.1 dyskietki instalacyjne i kilka dodatkowych pytan.

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 30 Paź 2003, 15:25:18 CET

To juz sobie zainstalowalem PLD 1.1, nie instalowalem zadnego AC bo nie wiem
jak ;-)
No ale wersja 1.1 tez narazie moze byc.
Tak wiec
Instalowalem z
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/1.1/PLD/i586/PLD/images/2.4-experimental/bootdisk_net.img
i znowu mialem problemy z Raiserfs ;-) Juz sam nie wiem co jest nie tak. W
domu nie dziala, w pracy nie dziala, a wam podobno dziala ;-(
Juz nie chcialo mi sie przepisywac co na konsoli wyskoczylo,
No ale za to dziala xfs

Ale mam 2 pytanka.
1. Jak uruchomic komputer w rozdzielczosci np. 800x600 lub 1024x768.
Czy wyswietla sie takie fajne ikonki w gornym lewym roku przy starcie
komputera ?? ;-)

2. W innych dystrybucjach jak chce wykonac jakas komende i gdy wpisze np. 2
pierwsze litery i dam Tab to on dokancza ta komende. W PLD podobnie, ale w
innych dystrybucjach, jak jest kilka komend zaczybajacych sie od tych wyzej
wynienionych 2 pierwszych literkach, to klikajac 2x Tabem, on pokazuje jakie
sa te komendy do wyboru. W PLD tego nie ma, czemu ?? Jak to zmienic ??

Hmm... ale zamieszalem, mam nadzieje ze to zrozumiecie :)

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.