PLD 1.1 dyskietki instalacyjne i kilka dodatkowych pytan.

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Czw, 30 Paź 2003, 15:56:21 CET

Dnia czw 30. października 2003 15:25, Pawel Koska napisał:

> 2. W innych dystrybucjach jak chce wykonac jakas komende i gdy wpisze np. 2
> pierwsze litery i dam Tab to on dokancza ta komende. W PLD podobnie, ale w
> innych dystrybucjach, jak jest kilka komend zaczybajacych sie od tych wyzej
Tu wiem, więc odpowiem .. zamiast Tab użyj : CTRL+Tab - jeśliś rootem,
bo dla zwykłego usera Tab wystarczy.
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej