PLD 1.1 dyskietki instalacyjne i kilka dodatkowych pytan.

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Czw, 30 Paź 2003, 16:03:52 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 30 of
October 2003 15:25, Pawel Koska typed:
> To juz sobie zainstalowalem PLD 1.1, nie instalowalem zadnego AC bo nie
Nie ma czegoś takiego jak Ac.

> [...]
> Instalowalem z
> ftp://ftp.pld-linux.org/dists/1.1/PLD/i586/PLD/images/2.4-experimental/bo
>otdisk_net.img i znowu mialem problemy z Raiserfs ;-) Juz sam nie wiem co
> jest nie tak. W domu nie dziala, w pracy nie dziala, a wam podobno dziala
> ;-(
> Juz nie chcialo mi sie przepisywac co na konsoli wyskoczylo,
> No ale za to dziala xfs
>
> Ale mam 2 pytanka.
> 1. Jak uruchomic komputer w rozdzielczosci np. 800x600 lub 1024x768.
> Czy wyswietla sie takie fajne ikonki w gornym lewym roku przy starcie

# vim /etc/X11/XF86Config
Potem już tylko poczytać komentarze.

> 2. W innych dystrybucjach jak chce wykonac jakas komende i gdy wpisze np.
> 2 pierwsze litery i dam Tab to on dokancza ta komende. W PLD podobnie,
> ale w innych dystrybucjach, jak jest kilka komend zaczybajacych sie od
> tych wyzej wynienionych 2 pierwszych literkach, to klikajac 2x Tabem, on
> pokazuje jakie sa te komendy do wyboru. W PLD tego nie ma, czemu ?? Jak
> to zmienic ??

W każdej dystrybucji jest tak, jak się ustawi. Wszystko zależy od shella,
jakiego ma dany user w /etc/passwd. Polecam zsh, ew. basha.

Na przyszłość: http://groups.google.pl/groups?group=pl.comp.os.linux&hl=pl
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery