OT: karta na rtl8180, nagle przestala laczyc sie z AP

uho uho w xhost.one.pl
Czw, 30 Paź 2003, 18:54:02 CET

od kilku miesiecy uborykam sie z karta radiowa na ukladzie rtl8180l, do tej
pory
jakos mi dzialala i nie bylo wiekszych z nia problemow !!!
od dwoch dni karta nie kce sie palaczyc z AP mojego providera, pod winda chodzi
normalnie.

kozystalem z dwoch sterownikow 1.3 i 1.2.(rh9.0)
tak wyglada to w logach po odpaleniu skrytpu ./wlanup ktory nadaje odpowiednie
parametry do karty i ustawia interfejs:

http://xhost.one.pl/rtl8180_v1.2(rh9.0).txt
http://xhost.one.pl/rtl8180_v1.3.txt

mialem juz podobne, chwilowe przerwy w dzialaniu tej karty, z tym ze pod winda
bylo ok, teraz juz nie chce wrocic do normalnego stanu i nie dziala :(

moze ktos z szanownych grupowiczow spotkal sie z takim przypadkiem, bardzie
dziekuje za wszelkie podpowiedzi

ps. ja chce wrocic do KDE, juz nie moge z ta winda :(

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer