Kernel 2.4.22-1.4, jeden procesor i ciekawostka.

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Pią, 31 Paź 2003, 09:14:53 CET

Witaj Łukasz,

W Twoim liście datowanym 30 października 2003 (23:10:25) można przeczytać:

> Do tej pory byłem przeświadczony o tym, że aby wykorzystać HT trzeba użyć
> kernela wieloprocesorowego. Nawet sobie taki skompilowałem, ale cat
> /proc/cpuinfo wypisywało mi info o jednym procku, a /proc/acpi/processor/
> zawierał wpis dla tylko jednego procesora (CPU0, na jednoprocesorowym jest
> jeszcze CPU1).
Aby u siebie na serwerach używac obydwu proców musze wkompilować
SMP i przynajmniej ACPI: CPU Enumeration, w innym przypadku
/proc/cpuinfo pokazuje mi tylko jednego procka

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net