HTB raz jeszcze

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 31 Paź 2003, 11:27:03 CET

On Thu, 30 Oct 2003, PLD w Repcio wrote:

> W Twoim liście datowanym 30 października 2003 (14:02:53) można przeczytać:

> tcpdump twoim przyjacielem...

No tak... okazało się że miałem pozostawiony jeszcze jeden IP w sieci
wewnętrznej, który kiedyś służył do testowania wolnych połączeń. Potem po
prostu został... Skutek był taki że ponieważ w smb.conf miałem

interfaces = eth0

to samba podpinała się również pod ten drugi adres - a ten już nie był
uwzględniony jako "ruch lokalny"...

Teraz faktycznie pozostaje mi tylko problem ftp:
 - na/z serwera lokalnego
 - ogólnie FTP - żeby było klasyfikowane wyżej niż kazaa/osiołek... da się w
   ogóle?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki