iptables - moduł p2p

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 31 Paź 2003, 13:33:50 CET

Ktoś się orientuje jak ten moduł działa, testował go może? chodzi mi o
przycinanie markowanych przez niego pakietów - czy on markuje CAŁE
połączenie czy markuje tylko (dla kazy na przyklad) pierwsze pakiety
logujące ze stringiem X-Kazaa? Bo moje aktualne regułki właśnie szukają
pakietów z X-Kazaa i wrzucają w recent, dzięki czemu mam całe połączenie
markowane i przycinam całe połączenie przez cbq a nie tylko pakiety
logujące, gdzieś w sieci znalazłem właśnie przykład jak to zrobić.. i
obawiam się że moduł p2p nie ma takiej funkcjonalności... chyba że połączyć
go z tym stuffem od modułu recent..

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl