iptables - moduł p2p

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 31 Paź 2003, 14:01:00 CET

On Friday 31 of October 2003 13:43, Zbyniu Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Fri, Oct 31, 2003 at 01:33:50PM +0100, zainteresowany ZyTeK
rzekl:

> p2p nie markuje połączenia, tylko sprawdza "te pakiety od X-Kadzaa", ale
> robi to dokładniej.
fakt, użyłem trochę skróty myślowego, bo myślałem o przykładach na markowanie
pakietów przy pomocy -m p2p  zawartych w dokumentacji modułu ;-)

czyli w zasadzie zamiast samemu pisać -m string "xxx" -m recent (...) użyć
jednego -m p2p -m connmark --set-mark 1 i to mi zaznaczy całe połączenie z
siecią p2p ?

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl