UPSy

Śro, 3 Wrz 2003, 01:16:15 CEST

Osóbka znana jako Szymon 'trasher' K, wystukała:

> [...]
> na końcu skryptu po:
>    .
>    .
>    echo "$message"
>    [ -f /fastboot ] && echo "On the next boot fcsk will be skipped."
>    /etc/UPS/upsd/upsoff                 <==== tutaj wpisujemy
>    eval $command -d
>    .
> Moduł upsoff sprawdza czy system był zamknięty przez upsd i czy
> konfiguracja zezwala na wyłączenie. Jeżeli tak to wyłącza UPS.
> </cytat>
> Czyli jednak chyba właśnie tak, jak napisałem :).

No nie wiem :P
U mnie zawsze było to przed komendą, która wykonywała halt -p
Czyli 3 sek to aż nadto...

> trzeba AG> skompilować.
>
> Juz zbudowalem sobie ze speca: upsmon-client-2.0-0.3.i586.rpm i
> upsmon-server-2.2-0.3.i586.rpm.
>
> Na stronie http://www.exploits.org/nut/library/compat.html widzę, że
> fideltroniki też są na liście wspieranych przez nut urządzeń.

No to świetnie...

> Jeszcze pytanko - jakim UPSem się bawiłeś, bo ja myślę o tych
> najtańszych Fideltronik ARES Cool 300VA, Fideltronik ARES 350VA,
> Fideltronik ARES 500VA... i tak będzie droższy, niż komp, którego ma
> upsować :).

Od 700 w górę... Ale wtedy nie było mniejszych z RSem. Tak jak patrzę teraz
to ta 350 ma już port szeregowy - może warto abyś zapytał o opinię na
pcols?

pozdrawiam