ACPI i PowerButton

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 18:22:30 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

>Też bym chciał wiedzieć. U mnie reset się nie pojawia nawet w
>/proc/acpi/buttons ..... więc to jest dziwne.
>SCSI subsystem initialized
>ACPI: Power Button (FF) [PWRF]
>ACPI: Sleep Button (CM) [SLPB]
>IPv6 v0.8 for NET4.0
>
>Nie ma Reset...

Mnie się wydaje, że reset, jako awaryjne wyjście (ostateczne) nie ma
obsługi w acpi.
Tzn. służy do zrestartowania komputera , np. kiedy system całkowicie
wisi i choćby go przechwycił, to nie jest w stanie podjąć żadnej akcji.
Co do sleep (ktoś pisał, że nie ma takiego guzika na obudowie - ja też
nie mam ;)) - płyta obsługuje, ale trzeba podłączyć jakiś guzik -
najlepiej, żeby obudowa miała 3.
Jakbu byłuy 4, to możnaby zrobić twarde odłączanie usb, albo inne
dziwactwo - w standardzie są 2, ale switche płyty są często w połowie puste.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870