braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 20:54:41 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/31/2003 08:37 PM:
> 3.1.90 zawsze będą lepsze, bo są nowsze. sorry.

Ta moja chyba nie byla nowsza, bo nawet sie nie zajaknal przy upgradzie
przez 'rpm -Uvh'

> Bo nie będzie go. języki są inaczej rozwiązane (czyt. nie
> potrzebujesz tego pakietu).

Z ciekawosci-jak? I czy to oficjalne KDEowskie wydanie, czy sobie sami
wymysleliscie.

> Co dziwne - jest to tylko w pakietach i686 - i586 już tego nie ma...

Nie chce marudzic, ale trzeba sie temu przyjrzec i poprawic, prawda:-D?
Wiem, wiem, doba jest za krotka.

> Jest szansa, że 3.1.3 tego mieć nie bedzie, ale - zobaczymy...

Co to znaczy "szansa". Chyba nie powinno sie wydawac pakietow z takimi
niedociagnieciami

> Czemu nie widzę zgłoszenia na bugs? Czemu nikt tego nie zgłaszał
> nigdzie? Panowie - tak to możemy się bawić w nieskończoność... Wróżki
> maja urlop.

Juz zglosilem:-D

> Nie chce mi się przeglądać listy pakietów, ale w ślepo brakuje ci
> kdemultimedia-mpeglib.

A szkoda, bo mam kdemultimedia-mpeglib, wiec to nie to.
Ps. Watek dalej pociagne na pld-betatesters. Wlasnie sie zapisalem
dzisiaj:-D

A jeszcze z cyklu nowe bledy:
1. Czasami klawiatura przestaje dzialac. Nigdy mi sie to wczesniej nie
zdazylo, dopiero po upgradzie. Ciezko mi wyczuc co to powoduje niemniej
jednak sygnalizuje istnienie problemu. Moge powiedziec co robilem gdy
pojawial mi sie ten bug: mialem okno konquerora podzielone na polowe,
kopiowalem pliki, otwieralem archiwa (arkiem), ogladalem sciagniete
strony WWW i obrazki. Wiem, ze to kiepskie zgloszenie, ale moze ktos
mial juz podobne problemy???

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<