nagrywarka

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 12:32:16 CEST

On Tue, Sep 02, 2003 at 11:59:22AM +0200, havner wrote:
> Mam problem z nagrywarka (teac 52x). Dziala ona sprawnie do momentu gdy

[ciach]

Podczepię się pod nagrywarkowy wątek, ale ze swoim problemem. Mam
nagrywarke Philips(48x12x48) i nie działa mi na pewnej partii płytek
Datex. Na starym (4x) napędzie chodzą, inne nagrywarki je nagrywają. A
tutaj nic, nawet odtwarzanie (z i bez emulacji scsi). Pod windowsem nie
sprawdzalem bo nie mam.

Acha, płyta jakaś MSI K3, jądro 2.2

Próbowałem nagrywać pod Knoppixem (jądro 2.4), ale dochodził do 200MB i
klops.

mam chyba tak samo

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/