nagrywarka

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 14:53:42 CEST

Dnia wto 2. wrzesień 2003 13:02, Wieslaw Kierbedz napisał:
[...]
> jesli masz jajco >= 2.4.19 i nowe cdrtools, to wylacz ide-scsi
> sr_mod skorzysta wtedy z ide-cd, a DMA moze dzialac

Probowalem na 2.4.18-22 i na 2.6.0-test3-4. Sprobuje bez ide-scsi, ale
to nie byloby rozwiazanie, to powinno dzialac na emulacji. Nie lubie
wypalac po ATAPI. A co do dma, to nie zrozumialem. Mi ono dziala.

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad