nagrywarka

Przemysław Maciąg p_maciag w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 17:49:36 CEST

W liście z wto, 02-09-2003, godz. 16:49, havner pisze:

> Teoretycznie powinno. Nagrywarka raczej nie ma prawa odmowic wspolpracy z
> jakims typem plyt.

Z moich (przykrych doswiadczen) tak niestety jest - nie wsyzstkie plyty
dzialaja na niektorych nagrywarkach... Nie wiem dlaczego... Najlepszy
przyklad - plyty Esperanza. Tani shit.

Z osobistych doswiadczen - Teac'i, Plextor'y i LiteOn'y dzialaja mi na
razie ze wszystkim plytami (a przynajmniej nie spotkalem takiej ktora by
sie do d..y nagrala). Kiedys wypalalem na starej Yamaha 4x - basfy
(obecne emtec'i) 3 na 3 mi polecialy :( , ale nie wiem jak jest z nowymi
modelami.

Szczegolnie polecam plyty - Platinum [17 zyla na 10 slimow] (chociaz
ostatnio z jakims kiepskim sreberkiem je wypuszczaja) oraz TDK dview [18
zyla za 10 slimow] - tanie i chodza piknie.

Pozdrawiam,
Przemek