[OT] nauka PHP

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 19:15:16 CEST

On Tue, Sep 02, 2003 at 06:31:53PM +0200, Boski Cinek wrote:
> 1.  czy ktos moze mi polecic jakis dobry (najlepiej darmowy:-D) kurs php
> dla laika. W sieci znalazlem troche, ale chcialbym wiedziec z czego sie
> uczyli inni i co jest warte uwagi....i zrozumiale dla laika:-)

Trochę z książki PHP3 z Helionu, resztę sam + studiowanie manuala i
zawartych tam przykładów. I to ostatnie Ci polecam.

> 2. czy aby uzywac php (np. sprawdzac jak wyglada napisana strona)
> potrzebuje apache'a i jego magicznego konfigurowania;-)?

generalnie nie, mozesz odpalac skrypty za pomoca php-cgi. Z tym, że
wtedy nie przetestujesz takich rzeczy jak przekazywanie danych między
stronami, obsługa GET/POST/COOKIE. Więc radzę - poświęć chwilę na zabawę
z apachem. To nie takie trudne...