Kompilacja Kadu z CVS - "brak" pliku crtbegin.o

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 22:30:18 CEST

W config.log jest taki wpis.

ld: cannot open crtbegin.o: No such file or directory

Plik jednak istnieje i ma się dobrze;-)

/usr/lib/gcc-lib/i686-pld-linux/2.95.4/crtbegin.o

Co powinienem zrobić, aby móc poprawnie skompilować kadu. Zaznaczam, że na tym
samym systemie miałem już kompilowane kadu, lecz ze źródeł ze strony
producenta i z większymi bądź mniejszymi problemami, udawała mi się ta
sztuka.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551