UPSy

Śro, 3 Wrz 2003, 00:29:27 CEST

Osóbka znana jako Szymon 'trasher' K, wystukała:

> To do fideltroników jest dedykowany soft? Oooo widze speca w cvsie,
> jak miło :).

> każe AG> komputerowi zrobić halt
> się" ;) AG> - ups czeka (w Fideltroniku chyba 3 sek.) i odcina
> zasilanie... i czeka na AG> powrót prądu
> 3 sekundy, to chyba za mało, żeby zatrzymać wszystkie demony :/.
> Rozumiem więc, że tą komendę "zamknij się" ;) trzeba dopisać gdzieś do
> rc.shutdown?? Czy jeszcze gdzieś indziej?

Oj nie tak - to było raczej gdzieś w okolicach skryptu robiącego już samo
halt -p (czyli te 3 sek to tylko odczekanie na samo wywałanie halt'a).
Ściągnij z fidela soft i zajrzyj w opis/źródełka to Ci się troszkę
rozjaśni...

> ma się AG> uruchomić, więc jak wróci zasilanie UPS się uruchamia i
> uruchamia kompa - w AG> przypadku AT nie ma problemu, bo guzik jest
> "wciśnięty", jak ATX to musi AG> mieć odpowiednią opcję w BIOSie, żeby
> automagicznie się uruchomił... AG> I tyle.
>
> Super - wielkie dzięki za odpowiedź!

> ZTCP AG> wsparcie pod nut'em...
>
> A pod nutem to jest lepiej/gorzej/inaczej?

No o tyle lepiej, że nut jest spaczkowany, a soft z fideltronika trzeba
skompilować.

pozdrawiam