UPS i rc-scripts

Śro, 3 Wrz 2003, 14:47:04 CEST

On Wednesday 03 of September 2003 01:54, Szymon 'trasher' K wrote:
>         show "The system is halted"; ok
>         [ -f /fastboot ] && (show "On the next boot fsck will be skipped.";
> ok) <!-- CZYŻBY TUTAJ??? :) -->
>         eval halt -d -p
> No dobra wielkie dzięki za wprowadzenie mnie w świat UPSów ;-))))))).
> Daj nr konta, to Ci postawie piwo marki "Piwo jasne" ;-).

W cvsowych rc-scriptsach jest to tak:

if [ "$runlevel" = "0" ] ; then
        show "The system is halted"; ok
        [ -f /fastboot ] && (show "On the next boot fsck will be skipped.";
ok)

         if [ -x /sbin/poweroff-ups -a -f /etc/killpower -a -f
/etc/sysconfig/ups ] ; then
             . /etc/sysconfig/ups
             is_yes "$POWEROFF_UPS" && /sbin/poweroff-ups
         fi
        eval halt -d -p
else
        show "Please stand by while rebooting the system"; ok
        [ -f /fastboot ] && (show "On the next boot fsck will be skipped.";
ok)
        eval reboot -d
fi

Ale to rozwiązanie jest złe ponieważ nie umożliwia posiadania kilku pakietów
do obsługi UPSa.

Jakieś pomysły jak rozwiązać sprawdzanie który to UPS jest UPSem obsługującym
lokalnego hosta i w zależności od tego uruchamiać odpowienie poweroff dla
upsa?

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux