UPSy i ATX

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 16:05:47 CEST

Dnia śro 3. wrzesień 2003 15:25, MK napisał:
> g> Tak jak napisał Adam przy płycie/zasilaczu ATX musi być w biosie opcja
> g> włączania kompa po powrocie zasilania co na dodatek jakoś nie zawsze
> g> chce dobrze działać.
>
> A co to znaczy nie zawsze chce dobrze dzialac?
> Mam zamiar kupic UPS (tez w miare tani) do kompa ATX
> i obecny watek troche mi pomogl.
W biosie musi być ustawienie dotyczące zachowania płyty po powrocie zasilania
jeśli go zabrakło.
I nie na każdej płycie to działa (ew. nie na każdym zestawie płyta+zasilacz)

> Czy jest jakies niezawodne rozwiazanie do zasilaczy ATX?

Tak. Działający ok bios/płyta/zasilacz ?
Nie wiem raczej w czym może (ale nie musi!!!) być problem.
A czy to zadziała wystarczy:
1.ustawić co trzeba w biosie(*)
2.włączyć komputer
3.wyjąć wytczkę od zasilania
4.ponownie ją włożyć
5.(brak czasu na pomodlenie się)
6.jak jest dobrze to komputer powinien się włączyć.

*)
Na przykład to:
Płyta MS6387 - AWARD BIOS
Power Menagement Setup->