UPS i rc-scripts

grzes grzespt w pf.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 22:18:36 CEST

Dnia środa 03 wrzesień 2003 20:33, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Do jakiego pakietu miałby należeć /etc/sysconfig/ups? Bo reszta jest
> ok.

> Ja monitoruje dwa :) Dla całej szafy+siebie oraz dla innego linuxa.
>
> Dla jednego upsa nie ma problemu.

Masz rację. Nie pomyślałem o czymś takim...
Ale teraz problemem jest kolejność wyłączania ups-ów.
Przy takiej sytuacji jak u ciebie:
1-y ups komputer
2-gi ups szafa+cała reszta
Tylko ty będziesz wiedział jaka ma być kolejność wyłączania ups-ów.
Bo jak wyłączysz najpierw ten od komputera to raczej tego drugiego już
nie. Więc trzeba założyć, że ręcznie trzeba to ustalić.
/etc/sysconfig/ups może być dodawany przez każde oprogramowanie od
ups-ów taki sam...
No może specyficzny dla każdego ups-a.
[myślę, myślę, myślę]
A może coś takiego jak interfejsy sieciowe?
ups1, ups2...
i numerkologia określa kolejność wyłączania upsów?
Bo docelowo może byc tak że jest jeden komputer inwigilujący więcej
ups-ów którego inne komputery odpytują o stan ich ups-a...
Może ktoś ma/wymyśli jakiś jeszcze trudniejszy przypadek?!?

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy