vmware

grzes grzespt w pf.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 23:43:59 CEST

vmware ze speca na cvs-ie się nie buduje bo prawdopodobnie nie ma już
wersji ze speca na ichnich stronach więc ściągnąłem odpowiednie pliki i
poprawiłem speca. Wszystko się zbudowało i zainstalowało.
Ale może mi ktoś powiedzieć co z tym dalej powinienem zrobić?
Jak kiedyś instalowałem z tar-a to był jakiś instalator i konfogurator i
jakoś ładnie się to udało teraz dokładnie może nie pamiętam jak to było
ale /etc/vmware/instaler.sh jest jakiś bzdurny, vmware-config.pl daje
coś takiego:
<output>
[root w grzes /]# vmware-config.pl
Unable to find the database file (/etc/vmware/locations)

Execution aborted.
</output>

Co z tym dalej?!?
Jak zadziała to podeślę zmiany do speca...

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy