Alsa - jedna karta - ile procesów moze jej używać ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 12:46:52 CEST

Dnia czw 4. wrzesień 2003 12:40, Mateusz Korniak napisał:
[...]
> A dalej tylko jeden proces może używać urządzenia dzwiekowego ?
> Dla mnie konieczność używania artsd i innych ustrojstw to główny
> mankament ALSY którego kompletnie nie rozumiem ...
Wydaje mi się, że to jest kwestia karty dźwiękowej. W domu mam SB Live!, mam
Alsę i na raz może z niej korzystać wiele procesów (artsd jest odpalony
właściwie wyłącznie ze względu na KDE). A w pracy, na C-Media CM8738 ani na
Alsie, ani na OSS nie daje się jednocześnie używać dźwięku (artsd jest
koniecznością).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498