[syslog] rozdzielenie logow sendmail-a i pop-a

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 18:24:00 CEST

Dnia czw 4. wrzesień 2003 18:20, Lukasz B napisał:
> dzieki, dziala.
> na razie nie bede przechodzil na qmaila,
> ale syslog-ng to jest to, czego szukalem.
> szczerze mowiac, nie chcialo mi sie sprawdzac alternatynwych loggerow,
> zawsze instalowalem syslog-a bo tego znalem.
Co do qmail-a, to akurat ja chciałbym przejść na postfixa, ale nie mam czasu
(konwersja skrzynek z mbox-ów, konfiguracja, inne takie tam).

Cieszę się, że działa.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498