postfix, poczta i saslauth

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 12:42:36 CEST

On Saturday 06 of September 2003 09:42, Slawomir Sedyka wrote:

> Tego pliku rzeczywiście nie ma.
> Ale na komputerze z Ra też go nie ma i jakoś działa.

może odpalasz saslauthd -a getpwent a nie -a pam, może inny MTA wymaga innego
pliku w /etc/pam.d (smtpd?)

> Zauważyłem za to jedną anomalię.
>
> Nie mam pliku /etc/pam.d/cyrus, który powinien należeć do
> cyrus-sasl-saslauthd
> Może tu jest przyczyna ??

niezupełenie, plik cyrus potrzebny jest samemu cyrusowi a nie cyrus-sasl-
saslauthd, który dostarcza tylko "abstrakcyjną platformę autoryzacji" :))
niezależnie od tego co chce się autoryzować.

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]